Vyhnívali sme

04.10.2011 14:06

... a tak som si povedal, že dobre. Aj tento začiatok školského roka sa môže, tak ako minulý rok, rozbiehať na Húškach. Minulý rok som s tým nápadom prišiel ja, teraz boli iniciatívni moji tretiaci. Ešte som ani nestihol prikývnuť a už bolo jasné, že pôjdeme v piatok, budeme pozerať nejaké filmy, pokecáme, zahráme ping-pong, v sobotu v Matejovom kotlíku navaríme guláš, večer poopekáme, zabékame si pri ohníku a bude nám lepšie jak na nejakej matike, či fyzike. Ešte sme naplánovali účasť na nedeľnej svätej omši v peknom, maličkom miestnom kostolíku...

A viete čo? Všetko vyšlo tak, ako sme si naplánovali. Šli sme oddychovať a to sa podarilo. Filip dal papriku do toho gulášu troška skôr ako mal, ale to je len môj názor. Napokon ho, spolu s Matejom, navaril taký dobrý, že keď si v noci ohrieval poslednú porciu z dna kotlíka Jakub, niektorí  iba smutne preglgli naprázdno. Ale dve lyžice mi z toho dal. Ďakujem.

Debaty pri ohni večer a v noci boli zaujímavé. Čas od času šlo o dialóg s pasívnymi poslucháčmi. To keď sme sa „omylom“ s Pexom bavili o matematike, alebo keď sa v debate s ním o počítačoch rozohnil Robčo. Ale väčšinou šla karta na všeobecne zrozumiteľné témy. Žartíky na adresy prítomných, ale aj neprítomných kamarátov, spomienky na internátne zážitky z dvoch rokov a podobne. Bola aj gitara, aj sme spievali, aj „spievali“. Napríklad z plných pľúc, že „My sme potichu, my sme potichu, nereveme, nereveme!“ Dívali sa na nás tisícky hviezd z krásnej jasnej oblohy...a čas plynul rýchlo.

Teším sa z toho, že sa s nami na akcii dobre cítila zastupujúca triedna Katka, a že sa víkend páčil aj saleziánovi Peťovi alias Pexovi, ktorý vám na otázku, čo sme na chate robili, iste odpovie veľmi výstižne, že „Vyhnívali sme :)“.

Za aktívne vyhnívanie a celú akciu ďakujem všetkým, čo sa zúčastnili, teda Katke, Pexovi, Šefčíkovcom a vám mojim tretiakom. Teším sa na ďalšiu akciu.

                                                                                                          triedny 3.ročníka

 

PS: Niektorí doplachtili na Húšky po vlastných, iní sa nechali priviesť autami, ďalší použili bicykle, len večná škoda, že Filip predsa len nedošiel na tom koni ako sľuboval :)