A ešte o 20. výročí

27.10.2011 19:42

Milí priatelia, ďakujeme všetkým za blahoželania k 20. výročiu založenia GJB, sme radi, že sa Vám u nás páčilo, že ste sa opäť cítili ako doma. 

Našu publikáciu k 20. výročiu nájdete tu: 20_rokov_GJB.pdf (3,5 MB)

O oslavách 20. výročia GJB sa diskutovalo aj na Facebooku. Tu Vám ponúkam zopár Vašich vyjadrení zo svojej facebookovskej stránky.

Marek Nádaský

 

    •  
      Jozef Dodko Dolinka Počul som z prvej ruky že to bolo perfektné! 
      Mrzí ma len že som to nevidel osobne, ale som rád že sa stretnutie stalo a teším sa na ďalšie - prídem už na sto pero! :)
      15 októbra o 22:48 ·  ·  1 človek
    •  
      Andrej Zeman Marek, skoda ze sme sa nevideli poriadnejsie a nepokecali, verim ze si to este vynahradime. Bolo to vsak vsetko velmi dobre
      15 októbra o 22:50 ·  ·  1 človek
    •  
      Dominik Dubovecký Bolo to skvele. Fakt nelutujem, ze som prisiel. :) a zdielam nazor andreja zemana. skoda, ze sme sa nevideli poriadnejsie.
      15 októbra o 23:01 · 
    •  
      Ondrej Leonardo Chocholáček potvrdzujem, bolo to super :-)
      15 októbra o 23:10 · 
    •  
      Tibor Bernáth Škoda, že som nemohol ísť... ale verím tomu, že to naozaj bola pekná akcia. Aj tak som na vás myslel....
      16 októbra o 0:15 ·  ·  2 ľudí
    •  
      Peťo Yetti Horák Hmmmm, škoda že som nemohol prísť... :(
      16 októbra o 8:39 · 
    •  
      Matej Misturik Marek dufam, ze sme hodis aj nejake fotky z programu pre cezpolnych!
      16 októbra o 9:02 · 
    •  
      Tomáš Ecke Eckhardt program bol perfektny :P moooc som sa bavil :D
      16 októbra o 9:50 · 
    •  
      Rastislav Svacek Vďaka všetkým, ktorí prispeli k tomu krásnemu programu a príjemnému spomínaniu. :-)
      16 októbra o 13:33 · 
    •  
      Jonas Gloss Ach, bolo to úžasné vidieť mladých ľudí takýmto spôsobom podporiť svoju malú školu s veľkým srdcom (:
      16 októbra o 14:38 ·  ·  1 človek
    •  
      Janci Klc mna mrzi ze som sa nemohol zucastnit
      16 októbra o 17:07 · 
    •  
      Martin Ližičiar Marek, bolo to skvelé! Super program vrátane duo Marek na pódiu:)
      16 októbra o 20:19 · 
    •  
      Peter Harabín škoda, že som nemohol prisť, ale na sté výročie určite prídem!
      17 októbra o 8:20 · 
    •  
      Anna Hrabošová Myslím, že najviac zažiarila doteraz nenápadná hviezda - Bellovičová. Patrilo by sa rozvinúť jej pohybový talent. Určite by prerástla aspoň za chotár.

 

 

  •  
    Michal Bucek Šaštín na nepoznanie :D Hanka je, ale dobrá trénerka ;)
    18 októbra o 9:34 ·  ·  1 človek
  •  
    Dominik Kotvan Misko mas pravdu :D :D
    18 októbra o 12:13 ·