Green Day

01.10.2014 22:46

Keď sme sa my, druháci a prváci, vybrali v piatok 26.9.2014 do Bratislavy na podujatie Green Day, tešila som sa, že sa nebudeme učiť, ale z počutia ma akcia nejak zvlášť neoslovila. O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď sme dorazili na miesto. Čakala som nudné prednášky, no namiesto toho organizátori zvolili hravú formu  a v malých stánkoch sme tak plnili rôzne úlohy, zaujímavo diskutovali o ekológii a veciach s ňou spojených.

Každý si tu prišiel na svoje. Mňa osobne najviac zaujal stánok TrashOut, ktorý sa zameriaval na nelegálne skládky a ich nahlasovanie pomocou mobilnej aplikácie. Ľudia z tejto spoločnosti boli príjemní a radi odpovedali na moje zvedavé otázky. Dostala som aj e-mailovú adresu, pre prípad, že bude otázok viac. 

 

Pánovi profesorovi Šefčíkovi sa páčil nápad adoptovať si včelu...

 

naši spolužiaci zasa ocenili možnosť prezrieť si elektromobil

 

 Spolužiačke Ráchel sa nesmierna páčila firma ArTur, ktorá sa zameriava na využitie hliny, slamy alebo vlny pri stavaní...

 

... a keby s nami bola štvrtáčka Cecília, určite by rada načerpala nové nápady z dielní VŠMU, kde sa second hand oblečeniu snažili vdýchnuť nový život...

 

A to, že nie som jediná, ktorú Green Day zmenil, potvrdzuje aj fakt, že každý z nás si dal ekologické predsavzatie a pre istotu sa s ním aj vyfotil :)

Podujatie ma veľmi príjemne prekvapilo a verím, že v tomto roku zažijeme viac podobne zaujímavých a užitočných akcií.

 

Katarína Pribylová, II. ročník