Stolnotenisový turnaj - okresné kolo

23.01.2015 17:17
Dňa 14. januára sa na našej škole konalo okresné kolo stolnotenisového turnaja. I keď pán profesor Halás zostavoval tím na poslednú chvíľu, musím uznať, že nevybral najhoršie. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dievčatá sa snažili zo všetkých síl podať čo najlepší výkon a utvrdiť pána profesora v tom, že vybral dobre. To sa im aj darilo. Gabriela Turkovičová (II. ročník), Mária Krchňavá (I. ročník) a Ráchel Polachová (II. ročník) v prvom kole porazili súperky zo Strednej odbornej školy v Senici. Nasledovala štvorhra, ktorej som sa obávala, pretože som ju musela odohrať ja a ja s pingpongom nemám veľa skúseností. Ale našťastie sme súperky prvým kolom dostatočne zastrašili a oni štvorhru vzdali. Nasledovalo druhé kolo, kde sa súperovi darilo o trochu viac ako v predošlom, stále to však nestačilo a my sme odchádzali z turnaja s úsmevom na perách a medailami na krkoch.
Chlapčenský tím pozostávajúci z Denisa Kollára, Matúša Morávka, Jakuba Chrvalu (všetci IV. ročník) a Andreja Královiča (I. ročník) sa tiež nenechal zahanbiť a suverénne vyhral každý zápas. 
 
  Tento turnaj bol pre mňa zaujímavou, vtipnou a poučnou skúsenosťou a ďakujem pánom profesorom, že som sa ho mohla zúčastniť.
 
Katarína Pribylová (II. ročník)
foto: